Monday 5 August 2013

:'] :'(

Bieee ,
Thanks sangat happykan saya daripada pagi smpai petang >< . malam ni yang paling saya lemah . malam la waktu saya selalu nangis , Bie , mana awaa :'( cepadnya awa tinggalkan saya , awa pergi mana sebenarnyaa , explain bie :'( Awa pergi mendadak jehh . dah la 2 hari awa cakap awa tkda . awa pergi mana bie :'( ayat awa sumpah buad saya risau , awa kenapa saya selalu happy skejap je , yang dukanya kemain lama lagiiik . Awa , Thanks sebab awa selalu berusaha nk buad saya senyum , time tackle pun awa usaha kan even saya selalu maki awa , tolak cinta awa , tapi awa usaha dapatkan saya . Hmm . Thanks bie , ILoveYou. awa , saya sayang awa sangat sangat , happy bila baca mesej awa yang siang tadi punya , caring bie , sweet pun adaa , And saya suka time awa cakap dah azan , then saya reply , Jum solat bie . Aumm , sayang awa bie , bie :'( malam ni dengan malam semalam saya sedih je , mana awaaa . malam semalam saya kecewa sebab awa tk layan saya , malam ni saya sedih sebab awa hilang entah kemanaaa . Bie , terharu baca mesej awa dengan sorang budak ni , awa cakap awa sayang saya sorang , Thanks bie , saya ingat semua tuhh , Awa ni kekadang buad kerja gila kan bie , ade ke patut awa cakap bole tk nak cium saya , hehek belum halal bie , kalau setakat cubit pipi , peluk bahu tu kira oke sikit laa . ni kiss , aum haha , saya tak biasa . :'3 bie IMissYou . bila nk dengar suara awa ni , excited bie nak jumpa awa :') Nak je peluk peluk awa , taknak lepas . :') tak sabar nk tunggu kita 2 bulan kan biee , ILoveYou bie , ayang janji akan jaga bie baik baik , and ayang janji ayang akan sayang bie sampai bila bila , ayang sayang bie sorang , sebab dalam hati ayang ada nama bie je , Hanya aku cinta kau seorang :* KBye bie , ILoveYouuu . Muahh :* :* :') Takecaree.

No comments:

Post a Comment